Anda Ada Pertanyaan? Klik Sini
enms
      w1   w2   w3      
A- A A+
faqSoalan Lazim
callHubungi Kami
feedback Aduan& Maklumbalas
lokasiPeta Laman

User Rating: 2 / 5

Star ActiveStar ActiveStar InactiveStar InactiveStar Inactive

Pencapaian Piagam Pelanggan MDKK Bagi Tahun 2016

BIL JABATAN MUAT TURUN
1 JABATAN PENTADBIRAN AM .
2 JABATAN PENILAIAN & PENGURUSAN HARTA .
3 JABATAN PELESENAN & KESIHATAN AWAM .
4 JABATAN PERANCANGAN & BANGUNAN .
5 JABATAN UNDANG-UNDANG & PENGUATKUASAAN .

 

 

 

 

Star InactiveStar InactiveStar InactiveStar InactiveStar Inactive
  • Kami menjanjikan layanan yang mesra dan sentiasa bersedia membantu apabila anda membuat aduan tentang perkhidmatan kami

  • Kami menjaminkan untuk memberi kemudahan dan perkhidmatan asas disemua kawasan di bawah bidang kuasa Majlis Daerah Kuala Krai. 

  • Kami berjanji akan bertindak dengan kadar yang segera segala aduan dan masalah yang dibangkitkan oleh orang ramai.

  • Kami berjanji akan mengutamakan perkhidmatan di kawasan yang dikenakan cukai.

  • Memberi keputusan permohonan ubahsuai rumah persendirian dalam tempoh 1 bulan dengan syarat permohonan tersebut memenuhi kehendak Undang-undang Kecil Bangunan Seragam 1984

logo-mdkk-web.png

Majlis Daerah Kuala Krai
KM 1, Jalan Kuala Krai - Gua Musang,
18000 Kuala Krai,
Kelantan.

T (+609) 960 2000
F (+609) 966 3284
Web: www.mdkkrai.kelantan.gov.my
Email: mdkk@kelantan.gov.my

Kaunter Pelawat

Today244
Yesterday228
This week848
This month244
Total101839

01 December 2022

Media Sosial

Tarikh Kemaskini Terakhir: 30-11-2022, 11:24 AM Hak Cipta Terpelihara ©️ 2020 - 2022 Jabatan Teknologi Maklumat, Majlis Daerah Kuala Krai.

Sesuai dipapar menggunakan IE versi 9 & ke atas, Mozilla Firefox versi 6.0 ke atas dan Google Chrome 13.0 ke atas dengan resolusi 1024 x 768

Search