Pencapaian Piagam Pelanggan
- Super User
- Statistik
Pencapaian Piagam Pelanggan MDKK Bagi Tahun 2016
BIL | JABATAN | MUAT TURUN |
1 | JABATAN PENTADBIRAN AM | ![]() |
2 | JABATAN PENILAIAN & PENGURUSAN HARTA | ![]() |
3 | JABATAN PELESENAN & KESIHATAN AWAM | ![]() |
4 | JABATAN PERANCANGAN & BANGUNAN | ![]() |
5 | JABATAN UNDANG-UNDANG & PENGUATKUASAAN | ![]() |
Piagam Pelanggan
- Super User
- Statistik
-
Kami menjanjikan layanan yang mesra dan sentiasa bersedia membantu apabila anda membuat aduan tentang perkhidmatan kami
-
Kami menjaminkan untuk memberi kemudahan dan perkhidmatan asas disemua kawasan di bawah bidang kuasa Majlis Daerah Kuala Krai.
-
Kami berjanji akan bertindak dengan kadar yang segera segala aduan dan masalah yang dibangkitkan oleh orang ramai.
-
Kami berjanji akan mengutamakan perkhidmatan di kawasan yang dikenakan cukai.
-
Memberi keputusan permohonan ubahsuai rumah persendirian dalam tempoh 1 bulan dengan syarat permohonan tersebut memenuhi kehendak Undang-undang Kecil Bangunan Seragam 1984