Destinasi Menarik
- Super User
- Berita Terkini (old)
Arkib Galeri
- Super User
- Berita Terkini (old)
Tarikh | Tajuk | |
---|---|---|
15 Dis 2016 | MAJLIS "TOWN HALL" & MAJLIS HARI RAYA AIDILFITRI MDKK | |
26 Ogo 2016 | MAJLIS PERASMIAN TUGU PERINGATAN BANJIR KUALA KRAI | |
04 Mac 2016 | Kursus Pemantapan Ahli-Ahli Majlis & Ketua-Ketua Jabatan | |
18 Jan 2016 | Majlis Penyampaian Watikah Perlantikan |
Arkib Pengumuman
- Super User
- Berita Terkini (old)
30 Sep 2019 | AL FATIHAH |
26 Sep 2019 | IKLAN JAWATAN KOSONG MDKK |
22 Sep 2019 | IKLAN JAWATAN KOSONG MDKK |
18 Ogo 2019 | PESTA BERAKIT 2019 SEPTEMBER |
17 Jul 2019 | PESTA BERAKIT 2019 |
2 Jul 2019 | KENYATAAN SEBUTHARGA JULAI |
28 Apr 2019 | KENYATAAN SEBUT HARGA |
11 Apr 2019 | SEBUTHARGA KAWALAN KESELAMATAN |
24 Mac 2019 | KENYATAAN SEBUT HARGA MEMASANG SISTEM LAMPU JALAN |
24 Mac 2019 | KENYATAAN SEBUT HARGA |
E-PENYERTAAN/SUARA ANDA
- Super User
- Berita Terkini (old)
e-Penyertaan bertujuan untuk memulakan budaya dan amalan secara online demi meningkatkan ketelusan dan penyertaan awam dalam mempertingkatkan mutu perkhidmatan Majlis Daerah Kuala Krai (MDKK).
MDKK sentiasa mengiktiraf penglibatan awam bagi membolehkan Jabatan untuk meneroka perspektif yang lebih luas, sumber maklumat, dan penyelesaian yang berpotensi untuk meningkatkan keputusan dan perkhidmatan. Ia juga menyediakan asas bagi hubungan produktif, dialog dan perbincangan yang lebih baik, dan tadbir urus yang teratur.
Objektif e-Penyertaan adalah untuk melibatkan rakyat dalam dasar pembangunan dan proses membuat keputusan melalui penggunaan teknologi maklumat dan komunikasi.
E-PENYERTAAN/SUARA ANDA
- Super User
- Berita Terkini (old)
e-Penyertaan bertujuan untuk memulakan budaya dan amalan secara online demi meningkatkan ketelusan dan penyertaan awam dalam mempertingkatkan mutu perkhidmatan Majlis Daerah Kuala Krai (MDKK).
MDKK sentiasa mengiktiraf penglibatan awam bagi membolehkan Jabatan untuk meneroka perspektif yang lebih luas, sumber maklumat, dan penyelesaian yang berpotensi untuk meningkatkan keputusan dan perkhidmatan. Ia juga menyediakan asas bagi hubungan produktif, dialog dan perbincangan yang lebih baik, dan tadbir urus yang teratur.
Objektif e-Penyertaan adalah untuk melibatkan rakyat dalam dasar pembangunan dan proses membuat keputusan melalui penggunaan teknologi maklumat dan komunikasi.